Het Huis van de Lingerie

Over dit project

Het Huis van de Lingerie is in regio Ieper en omstreken een echt begrip op vlak van lingerie, nacht- en strandmode.

 

Zaakvoerster Elisabeth en haar team maakten voorheen al gebruik van Facebook om hun zaak te promoten. Echter, eigen aan sociale media is dat de bereikte doelgroep eerder beperkt is. De berichten worden zichtbaar voor personen die de Facebook pagina reeds volgen of vrienden van de directe volgers, doordat zij berichten liken of delen. Bij het gebruik van een website wordt een ruimer publiek bereikt. Door een ontwerp dat gericht is op SEO (search engine optimisation) wordt de website ook gevonden via de meest prominente zoekmachine (Google, Bing, Yahoo…). Omdat deze zaak nog steeds sterk gebruik maakt van sociale media, werd gezorgd voor een goede integratie tussen de website en sociale media. Wanneer een blogbericht, product of galerij wordt gepubliceerd op de website, kan deze ook meteen naar Facebook of Instagram worden gepost.

 

Wat ook niet mogelijk is via Facebook, maar wel via de website is het verkopen van producten. De website van het Huis van de Lingerie is uitgerust met een webshop, waarbij de artikelen van de verschillende gamma’s (lingerie, nachtmode, badmode & ondergoed), alsook waardebonnen online worden verkocht. Artikelen & voorraden kunnen op een gebruiksvriendelijk manier online worden geplaatst. Dit kan enerzijds via de computer, maar ook is er een app voor de smartphone waarbij voorraden en producten kunnen worden aangepast. Klanten die hun bestelling plaatsen, krijgen een gepersonaliseerde e-mail bij het bevestigen van de bestelling, een geslaagde betaling en een levering van het product.

Datum
Categorie
Mode
Tags
Webshop